zondag 6 december 2015

Have I told you lately that I love you - Van Morrison


Hoe vaak zeg je dat je van iemand houdt?
Als het aan mij ligt
Veelvuldig
Eindeloos

Ik denk dat het nooit

Teveel kan zijn
Ondanks alle
Liefde voor elkaar
Door dik en dun

Yes, altijd voor elkaar klaar staan
Ondanks dat, is het
Uitermate belangrijk jouw

Liefde te laten blijken
Altijd
Telkens weer opnieuw
En begrijp me goed
Liefde uit zich ook in een aai, een kus, een hug
Yo, zelfs een knipoog of een glimlach

Teveel kan het dan echt niet zijn
Het is zelfs zo, dat
Als je het deelt, liefde juist groeit; wat
Telt, is de intentie

Ik zaai en oogst

Leuk
Ongelooflijk hoe het werkt
Verspreiden van liefde
En er zelf liefde voor terugkrijgen

Yes
Oeverloos doorgaan raad ik je aan, met
Uitdelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten